#63 Schilder beneden in het huis de kozijnen en deuren of geef hiervoor opdracht

Het huis is ooit opgeleverd met crèmekleurige kozijnen en blauwe draaiende delen (deuren en ramen). Geen lelijke kleuren, maar het past niet echt bij de rest van het interieur. Boven heb ik wel alles geschilderd, maar beneden (nog) niet. Dit klusje stond dus al een tijdje op het to do-lijstje. 

Ga ik zelf schilderen? Heb ik echt zin om alles te schuren en te schilderen? Uh nee... Dus werd het tijd om eens een offerte aan te vragen. De offerte van de eerste schilder was bijna net zo duur als het hele huis buitenom, zowel boven als beneden. De tweede schilder, Bas Kunst Schildersbedrijf, was al in onze straat bezig en kwam met een goede offerte. Drie weken later op woensdag 27 november 2019, begonnen de schilders met de voorbereidingen en twee dagen later waren ze klaar. Zo netjes, zo vakkundig en snel. Ik moet eerlijk toegeven; dat had ik niet beter kunnen doen.

Doel 63: afgerond.

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten