#24 Maak gratis een website of logo voor iemand

Creativiteit en ontwerpen is wel een beetje mijn dingetje. Ik kan er mijn tijd wel in kwijt. Het is elke keer een uitdaging om te beginnen met een blanco vel en dan via een creatief proces tot iets moois te komen. Wat ik zoal heb gemaakt? Even denken... 

Op mijn werk ontwerp ik drukwerk, promotioneel textiel, bedrukking voor relatiegeschenken, belettering en nog veel meer. Thuis heb ik trouwkaarten, geboortekaarten, rouwkaarten, verhuiskaarten en verjaardagskaarten gemaakt en waarschijnlijk nog een hoop andere dingen. Websites en logo's maak ik niet zo vaak meer, omdat het meestal veel tijd kost.

Logo
Via een collega kwam ik in contact met Stichting Sponsorfietstocht. Deze stichting organiseert elk jaar een grote ronde op de fiets om geld in te zamelen voor het onderhoud van een kinderhuis in Suriname. In 2017 bestaat de stichting 25 jaar en gaat de fietstocht naar Texel. Reden voor een mooi jubileumlogo. Dus kroop ik achter de computer en al snel was daar het eerste ontwerp. Een paar aangepaste ontwerpen later en het logo is helemaal naar wens van het bestuur. Binnenkort komt het logo op de website. Nieuwsgierig geworden naar de stichting? Klik dan hier. Een donatie voor dit ontzettend mooie sponsorproject is van harte welkom!

Website
Mijn collega Yolanda heeft een huis in Italië. Ik schreef er al eerder een blogbericht over. Ze heeft een website, maar die was al een paar jaartjes in de lucht (lees: oud en bejaard). Tijd voor iets nieuws dacht ik. Dus op zoek naar een mooi 'theme' en mijn kennis van Wordpress vergroten. Want ik heb nog nooit eerder een website in Wordpress gemaakt. Nieuwsgierig geworden naar de website en het prachtige huis in Montottone? Klik dan hier.

Het doel was een website OF een logo. Uiteindelijk is het een website EN een logo geworden. Doel dubbel en dwars gehaald!

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten